ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

تست توانایی ابراز دوستی و عشق

تست توانایی ابراز دوستی و عشق

تست توانایی ابراز دوستی و عشق

انسانهایی که به پیشرفت و تکامل فردی و اجتماعی خود اهمیت می دهند، تمایل دارند که شناخت بیشتری نسبت به نیمه های پنهان شخصیت خود داشته باشند تا بتوانند نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را ترمیم نمایند. بدیهی است که کمترین نتیجه آن، بهبود وجهه شخصیتی و اجتماعی آنان خواهد بود که خود، ابزاری قدرتمند جهت نیل به اهداف عالیه انسانی، موفقیت در روابط اجتماعی و فتح قله های موفقیت خواهد بود.

دوست داشتن دیگران و در نتیجه عاشق شدن، یکی از راههای پیش روی انسانها در زندگی است که نتیجه مستقیم آن، کسب خوشبختی و کامیابی در زندگی از طریق ایجاد ارتباطات دوستانه و خصوصا عاطفی و عاشقانه است که مسیر زندگی انسان را دگرگون خواهد کرد.

بر همین اساس، اولین شرط برای این که متوجه شوید آیا اصلا شخصیت شما به گونه ای هست که دیگران را دوست بدارید و یا عاشق آنان شوید، بررسی میزان اعتمادتان به دیگران است چراکه برای داشتن زندگی عاشقانه، باید اعتماد دوطرفه در آن شکل بگیرد.

بنابراین چنانچه شما نیز مـایـل هستید که اطلاعات دقیق و بیشتری درباره اعتقادات، باورهای بنیادی و شخصیت خود داشته باشید و بدانید که آیا می توانید عشق حقیقی را در زندگی تان تجربه کنید، پایگاه آموزشی نگارستان با ارائه تست توانایی دوست داشتن، این امکان را فراهم آورده که برای این منظور، شما باید به تست زیر با گزینه های «صحیح» یا «غلط» پاسخ دهید و تا حد امكان اجازه دهيد که احساساتتان راهنماي شما باشد و به ياد داشته باشيد كه تست‌ها فقط زماني مفهوم خواهند داشت كه آنها را با صداقت پاسخ دهيد.

1. معمولابه دیگران پول قرض نمی دهم؛ زیرا از دشواری های زمان پس گرفتن پولم بیزارم.

2. بیشتر افرادی که از دیگران انتقاد می کنند ، می خواهند عیوب خودشان را پنهان کنند.آن ها در واقع اصلا نمی دانند چه می گویند.
3. بیشتر مردم نظر و دیدگاه واقعی شان را زمانی که برای شان سود داشته باشد، پنهان می کنند و واقعیت وجودی شان را نشان نمی دهند.
4. بیشتر مردم زمانی که وسیله ای از فردی قرض بگیرند و به آن صدمه ای کوچک و غیرقابل تحمل بزنند، مشکل ایجاد شده را پنهان می کنند و به قرض دهنده چیزی نمی گویند تا مشکلی برای شان ایجاد نشود.
5. بیشتر مردم بیش از حد به دیگران وابسته هستند و تنها راه پیشرفت شان را از طریق کمک های دیگران می دانند.
6. خیلی راحت می توانم، دیگران را رها کنم.
7. اگر رئیس شرکتی که در آن فعالیت می کنم، بگوید که چون سود کمی داشته است نمی تواند به کارمندان پاداش بدهد، در صداقت رئیس شرکت شک می کنم.
8. بیشتر افرادی که در مسئولیت های مهم مشغول به کار هستند از مراجعه کنندگان رشوه دریافت می کنند.
9. دلیل موفقیت افراد موفق این است که افراد مهمی را می شناسند نه این که کارهای مهمی را به خوبی می توانند انجام دهند.
10. مردم امروز نسبت به افراد نسل قبل کمتر به مسائل اخلاقی اهمیت می دهند و بیشتر به دنبال منافع شخصی شان هستند.

نتیجه آزمون

حال که به همه سوالات این آزمون پاسخ داده اید، نوبت آن است که امتیازتان را محاسبه کنید. برای محاسبه امتیازتان برای هر سوال که گزینه «غلط» را انتخاب کرده اید، یک امتیاز برای خودتان در نظر بگیرید.

مجموع امتیاز همه سوالات، امتیاز نهایی شما خواهد بود که باید عددی بین صفر تا 10 باشد و هر چه امتیازتان بیشتر شود توانایی شما در دوست داشتن دیگران، بیشتر خواهد بود.