ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

بازی چهاربرگ پلاس برای اندروید

بازی چهاربرگ پلاس برای اندروید

بازی محبوب چهاربرگ یا یازده تایی، یکی از بازی های ساده، سرگرم کننده و پرطرفدار پاسور نزد ایرانیان است که با نام های دیگری همچون هفت خاج و سور نیز شناخته می شوند. این بازی مهیج به دلیل سادگی و زیبایی بی نظیرش، طیف وسیعی از ایرانیان را جذب خود نموده، به گونه ای که تمام کسانی که قادر به یک جمع و تفریق ساده باشند می توانند از انجام این بازی زیبا، لذت ببرند.

بازی یازده تایی هم مانند حکم و شلم، متکی بر شانس، مهارت و البته دقت خواهد بود اما به سبب سادگی بازی، سطح این پارامترها هم کمی تعدیل میشود. این بازی را می توان به صورت های دونفره و چهار نفره بازی کرد که این ورژن بازی چهار برگ، به صورت دونفره طراحی شده که حریف شما مجازی خواهد بود.

این بازی زیبا در چهار سطح دشواری طراحی گردیده اما در نسخه رایگان که دراختیار شما قرار می گیرد، سه سطح آن بسته بوده و شما تنها قادر به بازی در سطح مبتدی خواهید بود اما درعین حال، در نسخه رایگان هم امکانات زیادی خواهید داشت که بشرح زیر است:

- امکان انتخاب زمینه بازی

- امکان انتخاب طرح روی کارت ها

- امکان انتخاب طرح پشت کارت ها

- امکان انتخاب سرعت انیمیشن بازی

- امکان تعیین امتیاز نهایی بازی

- امکان تعیین امتیاز محدودیت سور زدن

- امکان تعیین مجاز بودن سور زدن در برگ یا دست آخر

پیشنهاد پایگاه آموزشی نگارستان اینست که اگر خود را در بازی چهار برگ، ماهر می دانید، حتما این بازی را تجربه و مهارت خود را ارزیابی کنید.

 

دانلود:  بازی چهاربرگ پلاس برای اندروید