ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

سفیر عشق برای همسرم 25

سفیر عشق برای همسرم 25، دل نوشته ای زیبا، پندآموز، عاشقانه و سرشار از حکمت، فلسفه و قدردانی نادر ابراهیمی برای همسرش برگرفته از کتاب  چهل نامه کوتاه به همسرم، را تقدیم میکنم به همه زوجهای جوان، تا بخوانند و بدانند قدر و ارزش عشقشان را، تا دوست بدارند و ایثار کنند و ببخشند وجودشان را در راه دوست داشتن، و ببینند که چه آسان میتوانند باهم بودن را، باهم زیستن را، و باهم رفتن را، عاشقانه تجربه کنند و یقین کنند که زندگی است و تنها دوست داشتن. 

سفیر عشق برای همسرم 25

 

عزيز من

امروز كه روز تولد توست و صبح بسيار زود برخاستم تا باز بكوشم كه در نهايت تازگي و طروات نامه كوچكي را همراه شاخه گلي بر سر راه تو بگذارم تا بداني كه عشق كوه نيست تا زمان بتواند ذره ذره بسايدش و بفرسايد. ناگهان احساس كردم كه ديگر واژه هاي نامكرر براي بيان احتياج و محبتم به تو در اختيار ندارم.

صبور باش عزيز من صبور باش تا بتوانم كلمه اي نو، جمله اي نو و كتابي نو فقط براي تو بسازم و بنويسم تا در برابر تو اينگونه تهي دست و خجلت زده نباشم.

بانوي من بايد مطمئن باشد كه مي توانم به خاطرش واژه هايي بيافرينم همچنان كه ديواني. با وجود اين من و تو خوب مي دانيم كه عشق در قفس واژه و جمله ها نمي گنجد مگر آنكه رنج اسارت و حقارت را احساس كند. عشق براي آنكه در كتاب هاي عاشقانه جاي بگيرد بسيار كوچك و كم بنيه مي شود.

عزيز من

عشق هنوز از كلام عاشقانه بسي دور است